Droga Społeczności Discogs,
COVID-19 ma poważny wpływ na naszą społeczność na całym świecie. Rozumiemy, że w związku z obecną sytuacją macie wiele pytań. Chcemy jednak zapewnić, że Discogs wciąż działa i staramy się wspierać naszych współpracowników, kupujących a także sprzedających.
W ramach naszych zobowiązań wobec naszych użytkowników:
- Nadal będziemy umożliwiać składanie zamówień w dziale Marketplace. Uważamy, że powinniśmy wspierać nie tylko naszych sprzedawców internetowych, ale także stacjonarne sklepy płytowe, zapewniając im możliwość utrzymania biznesu.
- Dopilnujemy, żeby nasza baza danych nie przestawała działać. Posiadamy zarówno fizyczne, jak i cyfrowe kopie zapasowe naszych danych, więc możesz mieć pewność, że czas, który poświęciłeś na tworzenie i edycję danych, nie będzie stracony.
- Dołożymy wszelkich starań, aby na bieżąco informować cię o sytuacji. W razie konieczności, będziemy aktualizować dokumenty pomocy oraz uruchomimy centrum informacyjne. Pamiętaj, że nasz zespół jest tu dla Ciebie. Cały czas możesz kontaktować się z naszym Centrum pomocy lub przedstawicielem sklepu.
Naszych kupujących prosimy o cierpliwość w oczekiwaniu na zamówienia. Urzędy pocztowe oraz firmy kurierskie na całym świecie borykają się z opóźnieniami wynikającymi w dużej mierze z ograniczeń w ruchu lotniczym.
Naszych sprzedawców prosimy o ustalanie realnych terminów dostaw oraz informowanie o wszelkich opóźnieniach związanych z realizacją zamówień. Jesteśmy największą, najbardziej entuzjastyczną społecznością muzyczną w Internecie, dlatego powinniśmy się wspierać nawzajem aby przetrwać ten burzliwy czas.
Dziękujemy za cierpliwość i wsparcie. Jesteśmy zaangażowani zarówno w naszą współpracę z użytkownikami oraz to, żeby Discogs był nadal najlepszym muzycznym miejscem w Internecie. Dbajcie o siebie. Jesteśmy w tym razem, z miłości do muzyki.